Klantenservice

 

 

Waar kan ik terecht voor persoonlijk advies?

U kunt ons elke dag tot 22:00 uur bellen of ‘appen' voor een persoonlijk advies. Bel Martijn 06-20502289 of Martine 06-23329334.

Hoe zijn de prijzen ten opzichte van de concurrentie?

Door onze manier van samenwerken zijn we in staat om de kosten laag te houden. We hebben geen duur kantoor, maar werken vanuit huis. We werken niet met een dure logistiek partner, maar doen de opslag en verzending bij voorkeur zelf. We hebben geen dure lease auto, maar een 15 jaar oude Volvo V70. Dit betekent dat we onze wijnen tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden. Onze horeca prijzen zijn gelijk aan de prijzen van de importeurs / wijnspecialisten waar we mee samenwerken. En ook de Consumenten prijzen zijn precies gelijk. We werken met vaste lagen prijzen en kennen geen bonussysteem. Alleen bij grote aantallen brengen we op verzoek offertes uit. Deze manier van werken bevalt ons zeer goed. Het is transparant en overzichtelijk. We hebben nooit discussie over de prijs en des te meer energie kunnen we stoppen in het selecteren en schenken van de mooiste wijnen.

Hoe ver gaat de service?

Wij streven altijd naar het allerhoogste service niveau. Daaronder verstaan we:
- tot 22 uur 's avonds gratis een persoonlijk wijn-spijs advies
- een ongekend hoge kwaliteit van de wijnen
- een goede bereikbaarheid
- makkelijke navigatie op de website
- eenvoudige afhandeling van de bestelling
- heldere communicatie over de status van uw bestelling
- snelle afhandeling als er onverhoopt iets mis is gegaan

Hoe snel heb ik de wijn in huis?

We versturen de wijn via DPD. We gebruiken speciaal ontwikkelde sterke wijnverpakkingen voor het verzenden van de wijnen waardoor breuk wordt voorkomen. Als u de wijn vandaag bestelt kan de wijn op verzoek morgen al worden geleverd. Stuur dan even een mailtje of whatsapp met dit verzoek. Normaal gesproken rekenen we met twee dagen levertijd. Dus, vandaag besteld is overmorgen geleverd. Grotere bestellingen leveren we zelf met onze Brander Wines Wijnbus of we schakelen een externe transporteur in. We werken veel met Verhoeven DC, Claassen en Circuit.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling kan via iDEAL, creditcard, PayPal of per factuur. Belgische klanten kunnen ook betalen met Mister Cash en Bancontact.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Nederland
Ben je een particuliere klant in Nederland? De verzendkosten zijn voor particulieren gratis vanaf bestellingen van 75 euro (Nederland). Zit je onder dit bedrag dan rekenen we een bijdrage in de transportkosten van 6,95 euro per bestelling. Woon je dicht bij De Wijk? Dan kan je ook bij ons afhalen en dit is uiteraard gratis. Kies dan bij het afrekenen de optie 'Afhalen in De Wijk. Wil je afhalen bij onze loods aan de Professor Blinkweg 22 in De Wijk? Dat kan natuurlijk ook. Kies dan ook de optie 'Afhalen in De Wijk' en stuur ons even een bericht dat je komt afhalen in De Wijk. Ook dit is uiteraard gratis.

Verzendkosten België
Ben je een particuliere klant in België? Dan zijn de verzendkosten 10,95 euro per bestelling tot 125 euro. Voor een bestelling van 125 tot 180 euro rekenen we 8,95 euro aan verzendkosten en boven de 180 euro is de verzending geheel gratis.

Verzendkosten zakelijk
Zakelijke klanten betalen andere tarieven. Voor Horeca klanten zijn bestellingen boven de 350 euro gratis, daaronder betaal je 35 euro tenzij anders overeengekomen. Wederverkopers betalen altijd een bijdrage in de transportkosten van 35 euro vanwege de geringe marges. Meestal kiezen wederverkopers daarom voor de gratis optie 'Afhalen in De Wijk'.

Hoe kan ik de wijn retourneren?

De retourprocedure is simpel. In de Algemene Voorwaarden staat de Retour- of Herroepingsprocedure volledig beschreven. Je kan het formulier uit Bijlage 1 gebruiken om je verzoek tot retourneren in te dienen. Dit kan per post, mail of per whatsapp. Je ontvangt een bevestiging dat we je verzoek hebben ontvangen. In overleg zullen we bepalen hoe we de situatie oplossen. Het kan zijn dat we zelf komen afhalen of je kan de wijnen op onze kosten terugsturen. Vervolgens storten we het volledige bedrag van de bestelling terug op je bankrekening. Hoe dan ook, we lossen het samen netjes op.

Welke garantie krijg ik?

U kunt altijd rekenen op de 'Brander Wines Garantie', ofwel ‘niet goed, geld terug’. Gaat er iets niet helemaal naar wens dan kun je mij altijd bellen op het volgende nummer en dan zoeken we direct een passende oplossing: 06-20502289.

Hoe wordt er omgegaan met mijn privacy?

De data die u bij ons achterlaat wordt alleen gebruikt voor het op juiste wijze verwerken van de order. We slaan alleen de hoogst nodige gegevens op zoals contactgegevens en order details. Wij zullen de gegevens nooit aan een derde partij verkopen of doorgeven. Als u dat hebt aangegeven dan kunt u van ons een nieuwbrief ontvangen met nieuwtjes, aanbiedingen en andere wetenswaardigheden over wijn. Mocht u de nieuwsbrief niet meer willen ontvangen dan kunt u zich eenvoudig uitschrijven middels de daarvoor geïnstalleerde uitschrijf optie. Hebt u nog vragen over dit onderwerp dan kunt u zich melden bij Martijn Brander 06-20502289.

Waar kan ik terecht voor overige vragen?

U kunt altijd even bellen of mailen en we nemen direct even contact op. Mail naar info@branderwines.nl en bel Martijn 06-20502289 of Martine 06-23329334.